Margriet
Margriet is hét crossmediale 50+ vrouwenmerk van Nederland en biedt een combinatie van herkenbare persoonlijke verhalen, veelzijdige informatie en inspiratie voor een gezond en gelukkig leven.
In samenwerking met de artdirector van het wekelijkse tijdschrift Margriet verzorg ik tot op heden dagelijks de grafische vormgeving van de vele verschillende themapagina’s. Ik ben verantwoordelijk voor de visuele merkbewaking. Ik heb hoge prioriteit aan creativiteit en vernieuwing gegeven aan vele vormgeefproducties. Daarnaast heb ik visuele concepten ontwikkeld voor (het redesign van) Margriet.nl. Ook heb ik meegedacht over en meegewerkt aan de ontwikkeling van de website Margriet Vriendinnen. Verder heb ik gewerkt aan het online aspect van nieuw te ontwikkelen campagnes voor #gewoonstoer en #ikgeefomje. Ik heb daar ontwerpvoorstellen voor gemaakt. Ook het inspirerend aansturen en briefen van een team (freelance) vormgevers, fotografen en illustratoren voor de verschillende themanummers van Margriet Specials behoort tot mijn werkzaamheden. Door middel van het maken van moodboards geef ik een eigen look & feel aan de specials. Hierbij zorgde ik ook voor creatieve beeldoplossingen tijdens zogeheten opzet-vergaderingen.
Margriet is een uitgave van DPG Media Magazines.